Skip to main content

Veel gestelde vragen

Bestellen

Kan ik ook cadeaubonnen bij jullie bestellen?

U kunt onze cadeaubonnen aanschaffen via onderstaande link.

Cadeaubon aanvragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “In winkelwagen” button te klikken. Klik vervolgens op “Naar de kassa” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Bestelling afrekenen” klikt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn besteling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk. Klik hier voor onze adresgegevens.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een bestelbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. De verzendbevestiging met track en trace ontvang je wanneer we je bestelling hebben meegegeven aan onze vervoerder.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een intracommunautaire bestelling plaatsen?

Het is mogelijk om een intracommunautaire bestelling te plaatsen. U kunt u bestelling doorgeven via info@koelbox4you.nl samen met uw bedrijfsgegevens. Onze medewerkers zullen de juiste factuur aan u sturen.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

– iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.

– BanContact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Alle bestellingen worden na betaling indien voorradig direct geleverd. Op werkdagen voor 15:00 besteld en betaald, volgende werkdag in huis.

Wie levert mijn bestelling?

Onze bestellingen worden in het algemeen bezorgd door Packs. Daarnaast is het op aanvraag in sommige gevallen ook mogelijk om de bestelling persoonlijk door Koelbox4you te laten bezorgen.

Afhalen/bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

De kosten voor het bezorgen betreffen:

Nederland

< €500 euro – € 8,95 per bestelling
> €500 euro – Gratis verzending

Toeslag Waddeneilanden:

Texel – €15,95

Andere wadden – €24,95

België

Per bestelling € 15,- verzendkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Mits een product op voorraad is en deze voor 15:00 is besteld, dan wordt de bestelling de volgende dag geleverd. Anders wordt deze pas de dag er op meegenomen in de verzending.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Ieder product kan in de winkelwagen geplaatst worden. Staat er op voorraad dan hebben wij dit product op voorraad. Staat er beschikbaar via nabestelling dan hebben wij dit product helaas niet op voorraad. Zodra een product uitverkocht is kan deze niet besteld worden in de webshop. Twijfelt u of de voorraad toereikend is dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan neemt de bezorger het pakket weer mee en zal het de volgende dag (werkdag) worden aangeboden. Mocht het bij de buren zijn afgeleverd zal je hierover een kaartje vinden bij u in de brievenbus.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van de bezorger.

Waar is Koelbox4you gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Montfoort, vlakbij Utrecht.

Ons adres:

Koelbox4you

Krekenburg 7

3417 MH Montfoort

Wat zijn de openingstijden?

Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 08:30 uur tot 17:30 uur, zaterdag 09:00 uur tot 15:00 uur.

Is het mogelijk om te betalen bij het afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Bestel eenvoudig via onze webwinkel en kies bij de bezorgopties voor ‘Ophalen Koelbox4you’. Bij de betaalmethode kies je voor ‘Bankoverschrijving’.

Wij leggen je bestelling klaar en wanneer je deze komt ophalen kan je deze per pin of contant afrekenen.

Is het mogelijk om de artikelen te komen bekijken?

Dat is zeker mogelijk, wij zien u graag in onze showroom. Onze specialisten helpen u graag met het vinden van de juiste koelbox.

Afhalen

Waar is Koelbox4you gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Montfoort. Dit ligt vlakbij Utrecht. Ons exacte adres is:

Koelbox4you.nl
Krekenburg 7
3417 MH Montfoort
Nederland

Wat zijn de openingstijden?

Je kan je bestelling afhalen en komen bekijken in de showroom maandag tot en met vrijdag 08:30 uur tot 17:30 uur en op zaterdag van 09:00 tot 15:00 uur.

Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Bestel eenvoudig via onze webwinkel en kies bij de bezorgopties voor ‘Ophalen Koelbox4you’. Bij de betaalmethode kies je voor ‘Bankoverschrijving’.

Wij leggen je bestelling klaar en wanneer je deze komt ophalen kan je contant betalen. Er is ook een pinautomaat aanwezig.

Ik twijfel nog tussen twee artikelen, kan ik bij jullie de artikelen ook eerst bekijken?

Ja dit is zeker mogelijk, kom dan gerust langs bij ons in de showroom. Wij zullen u dan de koelboxen laten zien en daarnaast kan een van onze specialisten u ook adviseren.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen! In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen.

Je kunt hier een retourformulier downloaden 

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Ja enkel de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Ben je dus niet tevreden over je aankoop geef dit dan aan via onze klantenservice, en volg de retour procedure gevolgd wordt.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. De bestelling dient onbeschadigd te zijn. Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de garantieperiode van één jaar in werking treedt.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

Waar kan ik een klacht uiten?

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden na ontdekking van het defect, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie onze klantenservice voor onze contactgegevens en openingstijden.

Garanties

Hoe lang is de garantieperiode?

We hanteren twee jaar garantie op al je aankopen bij koelbox4you.nl
Deze extra garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die je als consument hebt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Hoe stuur ik een product retour voor garantie?

Graag dit formulier uitprinten en bijvoegen aan het defecte product. (Wij kunnen alleen reparaties in behandeling nemen die voorzien zijn van een reparatieformulier, denkt u in geval van garantie ook om een kopie factuur bij te voegen.)
Zorg ervoor dat het product (schoon) in een geschikte verpakking wordt aangeleverd zodat wij deze veilig kunnen verzenden naar Dometic. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele transportschade.

Zit uw antwoord er nog niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.